ALTYAPI HİZMETLERİ

 

 

MÜŞTERİ ve ÜRÜN ODAKLI  İLETİŞİM KANALLARI

 

UNİTAS, kurulu bulunan IVR (Etkileşimli Sesli Yanıt Sistemi) sayesinde Call Center ve Helpdesk Hizmetleri için, müşteri talebine uygun yapıda hat kurulumu  yapıp, bu hat üzerinden yapılan tüm görüşmeleri kayıt altına almaktadır.

 

UNISYS PORTAL KURUMSAL KAYNAK PLANLAMASI

 

 

Unitas’ın tüm saha ve back-office operasyonlarının takibi için ar-ge ekibimiz tarafından geliştirilen Unisys ERP ile,

•CRM modülü ile,
•Personel kayıtlarının tutulması,
•Müşteri kayıtlarının tutulması,
•Yetkili servis kayıtlarının tutulması,
•Çağrı merkezi modülü ile,
•Inbound aramalarda müşteri veri tabanına kayıt ve sorgulama,
•Müşteri görüşmelerinin yazılı özetinin saklanması,
•İlgili ses kaydının ilişkilendirilmesi,
•Müşterinin ilgili talebi doğrultusunda çağrı oluşturulabilmesi ve yetkili servise kayıt açılması,
 
•Envanter modülü ile,
•Depomuz ve servis noktalarımızın depolarında yer alan tüm ürünlerin takibi,
•Müşterilerden alınan ve sevk edilen ürünlerin takibi,
•Servis modülü ile,
•Çağrı merkezinden ve talep noktalarından çağrı oluşturulabilmesi ve yetkili servise kayıt açılması,
•Açık çağrıların takibi ve raporlanması,
•Servis hak edişlerinin hesaplanması

Ve daha fazla takip gerektiren işlemlerin kayıt altına alınması ve raporlaması gerçekleştirilebilmektedir.

Anlaşmalı servislerimiz bu program üzerinden tüm servis süreçlerini takip ederler.